Poslovni asistent kot zunanja pomoč je idealna rešitev za podjetja, ki rabijo pomoč le za nekaj ur ali samo pri določenih opravilih. Ker je strošek dela še tako visok, se raje izognemo zaposlitvi dodatne osebe in se utapljamo v delu, ki ga sploh ne želimo ali ne znamo opravljati. Virtualni asistent za vas opravi vsa ne ljuba administrativna, organizacijska, komunikacijska, spletna in druga opravi ter vama pusti dovolj časa, da se ukvarjate s tistim kar vas veseli in vam prinaša dobiček.

Poslovna asistenca
- Upravljanje e-pošte: razvrščanje, organiziranje in odgovarjanje na e-pošto
- Upravljanje in načrtovanje poslovnega koledarja, urnikov, terminov, opomnikov
- Urejanje in organizacija dokumentov
- Vnos in obdelava podatkov:
- Vnos informacij v preglednice, baze podatkov ali druge sisteme
- Fakturiranje, priprava dokumentacije in sodelovanje z računovodstvom
- Kadrovska administracija
- Načrtovanje, organizacija in vodenje sestankov
- Organizacija potovanj: raziskava najboljših ponudb, rezervacija letov, hotelov, najem avtomobilov in ustvarjanje načrtov poti
- Organizacija vseh vrst izobraževalnih in poslovnih dogodkov
- Organizacija timbildinga
- Timski brainstorming
- Iskanje ustreznega kadra – objava razpisov za delovna mesta – zbiranje prijav in organizacija razgovorov
- Usklajevanje timov, razvoj timov in interna komunikacija
- Administrativna podpora pri prijavah na razpise
- Vsebinska priprava razpisov ali podpora/asistenca pri njihovi pripravi
- Načrtovanje in optimizacija projekta
- Asistenca pri organizaciji in izvajanju projekta
- Podpora pri pripravi poročil, analizi in evaluaciji projekta
- Priprava in obdelava tipskih pogodb, dokumentov, poročil, dopisov, ponudb, pritožb in odgovorov na pritožbe, itd
- Pisanje, priprava in urejanje govorov, predavanj, prezentacij, predstavitev podjetja in projektov za različne publike, itd
- Vsebinska in oblikovna priprava, ustvarjanje in urejanje katalogov, priročnikov, vizitk, povabil in drugega marketinškega materiala
- Spletne raziskave: Zbiranje informacij o določenih temah, zbiranje podatkov;
- Raziskava in analiza trga, poslovnih partnerjev in konkurence
- Strateško pisanje
- Podpora strankam – email, telefonska, odgovarjanje na vprašanja, sledenje naročilom in obravnava reklamacij (slovenščina, angleščina, francoščina, hrvaščina, srbščina)
- Komunikacija s strankami na Booking.com, Airbnb in drugimi platformami za oddajanje turističnih kapacitetov
- Podporne komercijalne in prodajne storitve
- Iskanje, raziskovanje in komunikacija s poslovnimi partnerji (slovenščina, angleščina, hrvaščina, srbščina)
- Prevajanje in lokalizacija poslovnih, pravnih, finančnih, strokovnih, marketinških, medijskih besedil ter avdio in video vsebin.
- B2B asistenca
- Odnosi z javnostmi
- Urejanje in vodenje spletnih strani
- Urejanje produktov v spletni trgovini
- Prevajanje in lokalizacija spletne strani
- Izdelava spletnih vizitk
- Vnos spletne strani v vodilne brskalnike
- Vnos, urejanje in vodenje računa na Bookingu, Airbnbu in drugimi turističnimi platformami
- Google oglaševanje
- Vodenje Linkedin, Facebook, Instagram profila
- Oglaševanje na družbenih omrežjih s podrobno analitiko
- Email marketing
- Avtomatizacija poslovanja
- Vpeljevanje digitalnih produktov in poti za lažje poslovanje in edukacija
- Vpeljevanje AI in edukacija
Izvleček iz cenika
Administrativne in organizacijske storitve
€
od 20€/h
Raziskovalne, spletne in avtorske storitve
€ od
30€/h
Analitične, strateške in svetovalne storitve
€
od 50€/h