Krizno komuniciranje je eden ključnih stebrov kriznega upravljanja, v razmerah ko se zaradi notranjih ali zunanjih razlogov in vplivov najdemo v poslovnih težavah. Pomembno je da se pravočasno in čim hitreje pravilno odzovemo na krizno stanje in grožnje za podjetje, minimiziramo škodo in pripomoremo njegovi hitrejši konsolidaciji in okrevanju. Učinkovit načrt kriznega upravljanja in komunikacije je nujen za zmanjšanje tveganj, zaščito ugleda organizacije in zagotavljanje neprekinjenega poslovanja in obstoja podjetja.

Krizno komuniciranje in rešitve za podjetja in organizacije
Strategijo krizne komunikacije (interno in eksterno) delamo s ciljem, da preprečimo komunikacijski fiasko, ko pride do krize.
Ko pa so težave bolj globinske, med krizo vam pomagamo, da minimizirate škodo, po krizi pa da sistemski popravite napake in strateški izboljšate sliko o sebi in svojem podjetju, ter odnose z vam pomembnimi interesnimi skupinami in občinstvom.
Spremembe so običajno odgovor na krizo znotraj podjetja ali v širšem okolju v katerem podjetje deluje. Da bi se uspešno izpeljale, mora vodstveni kader ali krizni menedžment obvladati številčne veščine kot so: strokovnost v svoji stroki, strateško in analitično načrtovanje in evalvacija krizne situacije, organizacijske in tehnične veščine za uspešno izvedbo sprememb in mehke veščine komunikacije z zaposlenimi, ki so nosilci sprememb v podjetju, vendar v kriznih razmerah zaskrbljeni za svojo varnost in čustveno obremenjeni.
Zato je potrebno imeti skrbno premišljen krizni načrt in streniran tim (sestavljen iz notranjih strokovnjakov in zunanjih pomočnikov), ki bo kos turbulentnem prehodu k novi podobi podjetja.
Pri strateških pogajanjih smo vaša opora, pozorni stranski poslušalec ali ocenjevalec situacije, pozorni bralec in tolmač, ali aktivni pogajalec, izkušeni partner, ki pozna komunikacijske in pogajalske metode in vas pripelje do najboljšega rezultata.
Ko je krizna situacija tako resna, da je obravnavajo tudi mediji in štirša javnost, potrebujemo natančne in strogo načrtovane komunikacijske poteze. Nimamo jih časas načrtovati ali preveč o njih razmišljati ad hoc, sploh v stanju stresa zaradi nastale krize. Zato se podjetja, ki nimajo profesionalno pripravljenega kriznega menedžmenta, obrnejo v teh situacijah na zunanjeg strokovnjaka za krizne odnose z javnostmi.
V času sprememb, kriz in negotovosti je za obstoj podjetja izjemno pomembno, da odnosi in komunikacija znotraj organizacije ne predstavljajo še dodatno skrb. Vodstvo mora afirmativno, transparentno in hkrati sočutno skomunicirati vse morebitne spremembe, novosti, slabe in dobre novice, nove naloge in načrte. Interna komunikacija v kriznih razmerah je ključ do uspešnega izhoda podjetja iz krize.
Konflikti v podjetju in širšem poslovnem okolju so neizogibni.
Z učinkovito, ciljno orientirano in pomirljivo komunikacijo se vedno pride do skupnih interesov in rešitve spora. So pa tudi situacije, ko se brez posredovanja nevtralnega (strokovnega) pomočnika, ne moremo dogovoriti. Takrat v zgodbo vstopa mediator, ki vam pomaga, da vsi skupaj razumno pridemo do win-win rešitve.
Ko pa gre za bolj kompleksne in konfliktne situacije v podjetjih, skupaj poiščemo razloge za nastalo situacijo, naredimo strategijo konfliktnega menedžmenta in sistemski rešimo že nastale oz. preprečimo nove posledice za poslovanje in učinkovitost podjetja in razloge za nezadovoljstvo zaposlenih.