Kažipot za poslovno uspešnost

Strateški PR in marketing sta je ključ priljubljenosti in spoštovanja brenda in osebnosti. Za naše stranke ali poslovne partnere je stil komunikacije očitna konkurenčna prednost.

Strateški odnosi z javnostmi, strokovno tekstopisje in vsebinski marketing

Komunikacijska strategija je več kot premišljeni PR ali marketinška strategija. Dobro načrtovana komunikacijska strategija prepreči marsikatero skrb ali nevšečnost in nam pomaga k uspešnem poslovanju.

Dolgoročni načrt komunikacijskih dejavnosti zajema: interno komunikacijo, ki je ključna za uspeh podjetja, odnose podjetja z javnostmi, mediji, s poslovnimi partnerji in strankami, vse publikacije podjetja in marketinške njegove dejavnosti

Brendiranje in grajenje prepoznavnosti in zaupanja v blagovno znamko in podjetje je tudi ena izmed ključnih nalog komunikacijske strategije.

Z natančno načrtovano strategijo odnosov z javnostmi v običajnih pogojih povečamo prepoznavnost in zaupanje v naše podjetje in blagovno znamko. V kriznih pogojih pa se izognemo nevšečnostim in tudi ko pride do težav lahko precej zmanjšamo škodo.

Prepustite nam skrb za vaše občasne ali redne PR aktivnosti in kampanje ter grajenje brenda in dobrega imena vašega podjetja.

Za vas organiziramo in izpeljemo celotno promocijsko in PR kampanjo za vse vrste dogodkov, predstavitev, lansiranje novih produktov, itn.

Krizna komunikacija je eden ključnih stebrov kriznega upravljanja, v razmerah ko se zaradi notranjih ali zunanjih razlogov in vplivov najdemo v poslovnih težavah.

Pomembno je da se pravočasno in čim hitreje pravilno odzovemo na krizno stanje in grožnje za podjetje, minimiziramo škodo in pripomoremo k njegovi hitrejši konsolidaciji in okrevanju.

Učinkovit načrt kriznega upravljanja in komunikacije je nujen za zmanjšanje tveganj, zaščito ugleda organizacije.

Kako vam lahko pomagamo na področju krizne komunikacije, lahko preberete na Krizna komunikacijska straetgija in PR.

Dandanes živimo v družbi, kjer ni več pomemben produkt ampak njegovo dobro ime – podoba podjetja v javnosti.

Podoba podjetja se gradi več let, ena napaka pa jo lahko v hipu uniči. Prepoznavnost podjetja in njegovih produktov/storitev je eden izmed ključnih razlogov zaradi katerega se nam stranke vračajo. Lojalnost strank pa je najpomembnejši dejavnik razvoja podjetja.

Zaupajte nam rojevanje, načrtovanje, vizualizacijo, registracijo in razvoj vašega branda in blagovne znamke, produkta ali storitve.

Poslovni dogodki so izjemno pomembni za vašo predstavitev v javnosti, odnose v podjetju in poslovnem okolju ter tudi branding ali znamčenje vašega podjetja.

Organiziramo vse vrste poslovnih dogodkov, teambuildingov, sestankov, konferenc, simpozijev, kongresov, tematskih in izobraževalnih dogodkov, medisjkih dogodkov, prestižnih donatorskih ali slavnostnih dogodkov, indr. Za njih izpeljemo tudi celotne promocijske in medijske kampanje.

Prepustite organizacijo vašega dogodka strokovnjaku, vi pa bodite častni gost in ponosni gostitelj.

Pripravimo in uredimo celotno strategijo in organizacijo oglaševanja vašega podjetja na spletu, v medijih in v fizični obliki:

  • oglaševanje v tiskanih medijih, na radiu in televiziji
  • oglaševanje v spletnih medijih
  • optimizacija profila, vsebina in oglaševanje na Googlu
  • optimizacija profila, vsebina in oglaševanje na FB, IG
  • optimizacija profila, vsebina in oglaševanje na Linkedin-u
  • v fizični obliki v javnem prostoru (bilbordi in dr.)
  • v tujini

 

Smo kreatorji ali uredniki vseh vaših krajših ali daljših: poslovnih, strokovnih, tehničnih, medijskih ali marketinških besedil, poslovnega gradiva in nastopov, strokovnih besedil in poročil, poslovne in razpisne dokumentacije, govorov za različne priložnosti, itd.

Prav tako za vas pripravljamo foto vsebine, grafikone, ter vsa vaša edukativna, marketinška in medijska sporočila, besedila, predstavitve in gradivo.

Poslovna besedila imajo svoj jezik, ki ga moramo upoštevati v poslovni komunikaciji, saj je njihov prednostni cilj jasnost, nedvomnost, pravna korektnost in veljavnost, zakonitost in strokovnost.

Pisanje strateških besedil zato zahteva poslovno, pravno in jezikoslovno znanje, odlično razvite komunikacijske in pisateljske veščine ter sposobnost logičnega, analitičnega, kritičnega, poslovno naravnanega in strateškega, a hrkati kreativnega mišljenja.

Kot vaš ghostwrite ali strokovni tekstopisec pripravimo, besedno oblikujemo, zapišemo in uredimo vsa vaša strateška poslovna in strokovna besedila ter dokumente:

  • predstavitve idej, storitev, produktov,
  • formulacije vrednot, vizije in poslanstva,
  • snovanje in zapis poslovnega načrta,
  • snovanje in zapis objektivno merljivih akcijskih in strateških načrtov,
  • priprave projektne in razpisne dokumentacija,
  • prirpave vzorcev pogodb, ponudb in dopisov ter korespondenčnih vzorcev,
  • poslovni, statistični in finančni storytelling,
  • priprave večjezične predstavitve (pitcha) na poslovnih dogodkih,
  • učinkovite in prepričljive govore in predstavitve za vse priložnosti (ghostwriting),
  • priprave za sestanke znotraj in zunaj podjetja,
  • medijske vsebine, PR članke, prispevke in priprave celotnih kampanj, tudi v kriznih situacijah,
  • ter vse oblike vašega pisnega izražanja in poročanja za različne poslovne namene in različne ciljne publike.

Kakovostna vsebina je tisto po čem se najbolj zapomnimo blagovne znamke. Že sam slogan ali oglas nam takoj prideta v ušesa in če ju spremlja tudi kakovosten produkt ali storitev, se vedno vračamo in naprej priporočamo podjetje, ki mu zaupamo.

Za vas pripravimo, besedno oblikujemo, zapišemo in uredimo vsa vaša strateška strokovna in promocijska besedila:

  • tehnične, strokovne, edukativne članke, priročnike, knjige in e-knjige,
  • periodične, občasne ali redne publikacije, magazine in novičnike (newsletterje), kataloge,
  • strokovne bloge, strokovne LinkedIn vsebine, vsebine za spletne strani, SEO vsebinespletne objave, scenarije za podcaste,
  • medijske vsebine, PR članke, prispevke in priprave celotnih kampanj, tudi v kriznih situacijah,
  • privlačne razgibane objave za spletne medije
  • priprave promocijskega materiala za poslovne dogodke, sejme in druge priložnosti,
  • priprave večjezične predstavitve (pitcha) na poslovnih dogodkih,
  • ter vse oblike vašega pisnega izražanja in poročanja za različne poslovne namene in različne ciljne publike.

Linkedin je postal močno poslovno orodje. Ne le, da lahko objavljate svoje biografije in najnovejše dosežke, ampak so vse bolj popularni članki, novičniki (newsletter) ter oglaševalske kampanje, v katerih lahko poslovni javnosti predstavite svojo strokovnost in kompetence na določenem področju.

Poleg tega je Linkedin močno SEO orodje, saj ga Google skorajda prednostno zazna, ko iščejo vaše podjetje ali panogo.

Danes vsebina ni nič vredna, če ni optimizirana za spletne brskalnike in lahkotno hitro branje. Pisanje tekoče in privlačne vsebine je veščina, ki presega lepopisje in dobro idejo.

Poslovni (in finančni) storytelling naredi razliko med vrhunskim in povprečnim podjetjem oz. podjetjem, ki raste in tistim, ki stagnira.

Zato je dobro, pisanje vaših zgodb prepustiti strokovnjaku.

Spletna stran je osebna izkaznica vsakega podjetja. Za vas bomo izdelali načrt in vsebinsko zasnovo novega ali optimizacijo obstoječega spletnega mesta, izdelali privlačno spletno vizitko, ter prevzeli njeno urejanje, vzdrževanje in redno vsebinsko izpolponjevanje. Prav tako naredimo vsebinski SEO in jo vpišemo ter optimiziramo za vse ključne brskalnike na spletu.

Z veseljem odgovorimo na vsa vaša vprašanja

SloveniaEnglishCroatiaSerbia