Kažipot za poslovno uspešnost

Komunikacijsko vodstveno in osebno mentorstvo in coaching na delovnem mestu, lahko podjetja reši marsikatere skrbi. Včasih so vaši zaposleni preobremenjeni z zasebnimi skrbmi. Včasih jih prav vzdušje in odnosi na delovnem mestu spravljajo v slabo voljo. Z mentorstvom in coachingom v podjetjih je cilj povečati produktivnost, učinkovitorst in motivacijo zaposlenih, predvsem pa hkrati njihovov zadovoljstvo in psihološko varnost, saj samo zadovoljen in pomirjen delavec je pripravljen dati največ iz sebe za uspešnost podjetja.

Vodstveni in osebni coaching  in mentorstvo na delovnem mestu

Vodstveno in osebno mentorstvo in coaching na delovnem mestu

Vsako spremembo, ne glede na to a je željena, načrtovana ali nepričakovana, spremlja strah in negotovost. To nas pogosto paralizira ali nas spravlja v tesnobo in depresijo. Ko gre za kolektivno spremembo so včasih vsi ti občutki še močnejši, saj nimamo vajeti v svojih rokah.

Ko se v podjetju dogajajo spremembe na boljše in sploh na slabše, je kup skrbi, ki pesti zaposlene in s katerimi se morajo soočiti in v službi in doma.

V situacijah ko podjetju gre na boljše, nam ni problem, da poskrbimo za dobro počutje naših zaposlenih. Čeprav nekateri lahko v tem vidijo grožnjo, češ da se bodo morali učiti novih stvari in da če ne bodo dosegli potrebna pričakovanja bodo ob službi.

S potapljajoče ladje vsi bežijo. Ko se podjetje znajde v težavah, pogosto se zgodi, da najboljši kadri odidejo, tisti ki nimajo kam pa ostanejo, kar pripelje podjetje v še slabšo situacijo. Zato je nujno potrebno v krizni situaciji kljub stroškom poskrbeti za varno počutje zaposlenih in za njihove osebne skrbi.

Vodstveni in osebni coaching v podjetju, ko potekajo resnejše sprembe, bodisi iz pozitivnih ali manj pozitivnih razlogov, so najpomembnejši del kriznega menedžmenta, ki lahko reši vaše podjetje od stagnacije in poslovne zgube.

Ne glede na razloge zaradi katerih smo se preselili v novo sredino (državo, mesto, okolje), se ob iskanju mesta v novi družbi pogosto soočamo s fazami kulturnega šoka.

Ko se v njo preseli delavec zaradi službe, so ti občutki še močnejši. Vse je novo, jezik, način komunikacije, način dela, za napako pa ni preveč prostora. Družina je pogosto še v drugi državi in ji je včasih edini vir prihodkov delo tujega delavca.

Zato je motivacijski in integracijski coaching zelo koristna metoda, da razrešimo vse svoje konflikte z novim okoljem in se spustimo v novo pustolovščino s polnimi močmi, tudi takrat, ko je sprememba za nas resen izziv in preizkušnja.

Medtem ko ga z mentorstvom v podjetju naučimo kaj in kako mora delati, z integracijskim coachingom mu damo smernice, kako da se ob tem tudi dobro počuti in da je zadovoljen in s tem tudi maksimalno produktiven in učinkovit.

Nič nas več ne motivira, kot uspeh, vendar moramo definirati kaj je za nas uspeh. V timih je pogost problem najti ravnotežje med osebnim uspehom in uspehom tima/podjetja kot celote.

Prav tako zaposleni včasih težko najdejo motivacijo, da delajo v korist skupnega cilja pred lastnimi.

V podjetju s pozitivno organizacijsko kulturo lastni cilji bodo usklajeni s skupnimi, medtem ko v podjetjih, ki so gluha za potrebe zaposlenih, se ti bodo precej križali.

Zato je treba prisluhniti svojim zaposlenim, omogočiti jim profesionalno in osebno rast ter delati na njihovi motivacijiin težnjami za ličnim uspehom in uspehom podjetja hkrati.

OBVLADOVANJE KONFLIKTOV

Vsako podjetje ima nekaj težavnih zaposlenih, ki pogosto dobro delajo svoj posel, ampak se zdijo nemogoči za normalno komunikacijo in sodelovanje. Kot vodja se moramo zavedati, da bo s časom težava samo eskalirala in jo je treba nasloviti čim prej jo opazimo.

Obvladovanje konfliktov je veščina, ki se je učimo tako kot vsake druge.

Na konfliktnem coachingu predebatiramo situacije in razloge za konfliktne vzorce, ki se vam ponavljajo, za katere se zavedate, da vam ne koristijo, zdi vam se pa, da na njih nimate vpliva. Obdelamo lahko tudi konkretne konfliktne situacije v delovnem okolju, v katerih ste se znašli in ne veste kako bi ste jih razrešili. Učimo se ustreznih odzivov na različne konfliktne situacije in učinkovitih strategij izhoda iz njih, s čim večjo možnostjo uspešnega izzida.

Vodjama z mentorstvom in coachingom pomagamo, da najdejo najboljše rešitve za težave v svojem timu.

MEDIACIJSKI COACHING

Konflikti znotraj tima, med vodstvom in zaposlenimi ali med družbeniki lahko vplivajo na uspešnost celotnega podjetja ter prav tako na produktivnost in motivacijo tako posameznikov kot celotnega tima.

Za konflikt sta potrebna (vsaj) dva. Prav tako sta potrebna, tudi za mediacijski coaching in reševanje konflikta vsaj dva, prostovoljno pripravljena na sodelovanje. Dve odprti glavi in mediator, ki usmerja pogovor v reševanje izziva. Skupaj bomo zagotovo našli učinkovito in harmonično win-win rešitev za vaše konflikte.

Tudii odločanje je oblika konflikta s samim seboj. Lahko je preprosto opravilo, če znamo kako narediti ustrezno hierarhijo lastnih prioritet, želja, zmožnosti in ciljev. So pa tehnike in modeli, kako se lažje odločimo, tudi ko gre za najpomembnejše odločitve v poslu ali življenju.

Naše mentorstvo in coaching za vodje vam bosta v pomoč tudi pri najtežjih odločitvah za vaše podjetje. Pomagamo vam s splošnimi metodami odločanja ali strateškim brainstormingom pri odločanju o pomembnih vprašanjih kot so novi projekti, širitve, odnosi v timu, reorganizacija posla in poslovnega modela, itn,.

Odnosi med ljudmi zelo vplivajo na naše mentalno zdravje in samopodobo. Vsi si želimo, da nas okolica sprejme in spoštuje. Zato je pomembno obvladati tehnike učinkovite in sproščene komunikacije že ob prvem kontaktu z ljudmi.

Ko nismo zadovoljni z odnosom okolice do nas, najverjetneje tudi sami moramo premisliti o lastnih komunikacijskih vzorcih, ki jih je nenehno treba prilagajati sogovorniku, situaciji in nenazdanje tudi cilju. Iskrenost, odprtost in prijaznost odpirajo vsa vrata, vendar tudi te dobre lastnosti. če so pretirane, lahko motijo normalno komunikacijo.

Postavljanje meja je veščina, ki nas lahko obvaruje od izgorelosti in pretiranega (nepotrebnega) razdajanja v domačem in službenem okolju. Le na ta način lahko prislužimo spoštovanje drugih in spoštovanje našega dela, truda in občutkov. Vendar meje na delovnem mestu so lahko tudi v nasprotju z učinkovitostjo delovnega procesa.

Zato je pomembno tudi za vodje kot za zaposlene v podjetju, da ustrezno skomunicirajo morebitne težave, želje in potrebe.

Vodjam pomagamo, da najdejo razumevanja za potrebe zaposlenih ter ustrezen balans med interesi podjetja na eni in zaposlenega na drugi strani. Prav tako jih usmerjamo, da natančno i pravilno opredelijo in skomunicirajo cilje, pričakovanja in odgovornosti.

Zaposlene pripeljemo do tega, da pravilno skomunicirajo svoje meje, želje, potrebe in zmožnosti, kakor ne bi prihajalo do zamud, konfliktov in slabih odnosov v podjetju.

VSI POTREBUJEMO NEKAJ SPODBUDE V ŽIVLJENJU – DOBITE JO PRI NAS



SloveniaEnglishCroatiaSerbia